Өчүүхэн бага амьдрал гэж юу вэ?  

Posted by Сумбаа

Үнэнийг хэлэхэд би ч сайн мэдэхгүй, гэхдээ өөрийнхөө бодож байгааг бичий дээ. Үүнийг бичихийн тулд эхлээд "Амьдралын утга учир гэж юу вэ?" гэсэн асуулт тавий. Миний хариулт их амархан. Амьдралын утга учир гэдэг мэдээж эд баялаг биш, эрх мэдэл бүр ч биш, хайр гэвэл бас худлаа болно. Тэгэхлээр асуултын хариултыг дурсамж гэж хэлнэ. Өндөр настай хүмүүс үргэлж бага насныхаа тухай дурсан ярих дуртай байдаг. Магадгүй энэ хорвоогоос явахдаа авч явах ганц зүйл нь дурсамж болохоор тэр ч юм бил үү. Бас үр хүүхдүүддээ үлдээх хамгийн чухал зүйл нь тэр байдаг байх. Миний хувьд би эмээгээ санахдаа эмээ минь тэр юмыг надад авч өгч билээ, тэр зүйлийг бэлэглэж билээ гэхээсээ илүүгээр надад ярьж өгдөг байсан бага насных нь тухай дурсамж яриа, хэлдэг байсан хууль мэт үнэн үгнүүд нь л сэтгэлд минь байдаг.
Тийм болохоор миний хувьд өчүүхэн бага амьдрал гэж гэгээтэй гэрэлтэй зүйлээр арвин дурсамжийг үлдээж чадаагүй тэр хүний амьдрал юм болов уу гэж боддог доо. Мөн бусад хүний сэтгэлд хар бараан сэтгэгдэл үлдээсэн тэр хүний амьдрал өчүүхэн багад тооцогдох болов уу?

This entry was posted on Thursday, November 22, 2007 at 6:53 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 Сэтгэгдэл бичих

Үнэн байж болох юм. Хар бараан амьдралыг туулах гэдэг оор утга бас агуулж болно ш дээ. Хүн ямарч амьдралаас амьдарч байсан түүндээ сэтгэл хангалуун өөдрөг л байвал тэр хуний хэдийг хугацаанд амьдрах нь хамаарахгуй байх гэж бодож байна.

November 22, 2007 at 8:24 PM

Блогчин анд Тунгаагын блог дээрээс дараах бичлэгийг уншина уу .
http://battungaa.blogspot.com/2007/11/blog-post_28.html

Энэ талаар их сайхан бичсэн байна.

November 28, 2007 at 6:12 PM

Post a Comment