Миний бодол  

Posted by Сумбаа

Би нэгэнтээ л амьдралын тухай зарим нэг чухал зүйлийг бичий гэсэн. Надад хэрэгтэй саналууд ирэх болов уу гэж бодоод тэр. Магадгүй миний алдаануудыг засч залруулж хэлэх хүн байна байх гэж бодоод... Би зүгээр л өөрийн бодлоо хуваалцья тэгээд дараа нь зөвөлгөө авий эцэст нь үр дүнгийн тухай ярих л гэсэн юм.. Ингээд өөртөө тулгараад байгаа асуудлуудаа бага багаар шийдэж эхлий дээ. Ингэхийн тулд л энэ блог нээгдсэн байх гэж бодож байна.
Эхний ээлжинд миний ярих сэдэв "Хувь хүний хариуцлага". Хүн хүмүүс дунд амьдарч байгаа цагт үүрэг хариуцлага гарч ирнэ. Тэр тундаа ажил хийж буй бол асуудал байнга үүсж, алдаа гарч хариуцлага хүлээж л таараа. Тэр гаргаад байгаа алдаануудыг багасгах хэрэгтэй, засах хэрэгтэй. Энэ мэдээж хувь хүн өөрөөс нь шалтгаалах зүйл гэдгийг мэдэж байна л даа. Тэгвэл хайнга байдал, хэнэггүй зангаас яаж гарах вэ. Тэр цагт гаргаад байгаа алдаа нь багасана биз. Юу гэж бодож байна.

This entry was posted on Monday, December 10, 2007 at 4:00 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 Сэтгэгдэл бичих

Post a Comment