Ганцхан чамайг л би хайрласан  

Posted by Сумбаа in

Эгэл жирийн төрхөнд чинь би татагдсан
Энгийн хэрнээ ухаалаг үгэнд чинь би уярсан
Эр хүний намбатай хүнлэг сэтгэлд чинь би дурласан
Эгцлээд ширтэхээр тулгарчихдаг харцанд чинь би хайлсан
Энэ бүхний цогц болохоор ганцхан чамайг л би хайрласан

This entry was posted on Tuesday, February 12, 2008 at 11:45 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 Сэтгэгдэл бичих

хайрт дүүдээ баярын мэнд хүргэж гэгээн хайр нь

Бундангийн зүрх
Орчлонгийн шигтгээ
Луувангийн шүүс
Дурлалын бурхан
Одот тэнгэрийн чимэг
Огторгуйн гэгээ болж яваарай.

February 13, 2008 at 7:30 PM
This comment has been removed by the author.
February 13, 2008 at 7:42 PM

Баяраллаа. Гайхалтай гоё үг байна.

February 13, 2008 at 7:52 PM

Post a Comment