Үг  

Posted by Сумбаа in

Удаан ханилах хүнд уйдах үгийг бүү хэл... гэж
Дээдсүүд маань гарах аргагүй үнэн үг хэлэх юм даа. удаан гэж байгаа хугацаа нь хэдэн жил, хэдэн сар, бүр хэдхэн хоног ч байж болох л юм . Ер нь хэн ч байлаа хэдий удах ч юунд та гомдоох үг хэлнэв.
Үгээр хүнийг алж ч болдог, аварч ч болдог

This entry was posted on Tuesday, March 25, 2008 at 8:47 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 Сэтгэгдэл бичих

Ганаад баяраллаа, миний блогийг өндрөөр үнэлсэнд. үнэхээр урам өгсөн сайхан үг байна, миний бичсэн зүйл надаас өөр хэн нэгэнд өөрөөр хэлвэл ганаа чамд дулаахан санагдсан баяртай байна.

March 26, 2008 at 6:03 PM

Сайхан хэлсэн байна. Тиймээ үгээр хүнийг алж ч болдог, аварч ч болдог энэ үнэн үгээ. Өөрийнхөө амийг аврахы н тулд эртнээс бэлтгэлтэй байх хэрэгтэй байдаг юм аа. Хүн хэлэхээс Цаас чичихээс наашгүй гэж бас сайхан үг бий. Хатуу үг чихэнд чийртэй ч амьдралд хэрэгтэй гэж бас сайхан үг бий. Чамайг сайн сайхан яваасай л гэсэн хүн хатуу үг хэлдэг гэдэгийг санаж яваарай.

March 26, 2008 at 8:57 PM

тиймээ, надад хайртай хүмүүс надад миний төлөө үнэнийг хэлнэ гэдгийг мэддэг бас ойлгодог. үг худий хатуу амьдралд тустай, эмэ хэдий гашуун ч өвчинд тустай.

March 26, 2008 at 11:34 PM

Post a Comment