Би эх хүн  

Posted by Сумбаа in















Өнөөдөр ямар сайхан өдөр вэ? гадаа дулаахан нартай байна. Миний сэтгэл дотор ч мөн адил сүүлийн үед жаахан бүрхэг зэврүүн ч юм шиг байсан бол өнөөдөр үүл арилж нар гарсан сайхан өдөр байна. Яагаад гээч, өнөөдөр миний хүүгийн төрсөн өдөр. Би гэдэг хүн энэ өдөр ээж болсон. Эх хүн гэдэг сайхан бас бахархмаар ч юм шиг тийм гэж үгээр хэлэх аргагүй алдрыг хүртсэн өдөр. Миний хань хээр явчихсан тэгээд өглөө хамгийн түрүүнд "ээж болсны баяр хүргэе" гэж мессэж бичсэн байсан.
Амьдралын минь гэрэл гэгээ болсон хүүдээ 1 ой хүрсэний баярын мэнд хүргэе.




















































This entry was posted on Sunday, April 6, 2008 at 6:10 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 Сэтгэгдэл бичих

ee manai muuhai duu ni 1 nas hurchihsen uu? hehehe minii umnuus 2 uulhun hatsariig ni sain gegch ni shulsdeedheerei eejee :)

April 24, 2008 at 6:31 PM

Мэдлээ эгчээ гэхдээ хүний өмнөөс хүн шүлсдэх сонирхол алга л байна шүү. та өөрөө хурдан ир дээ.

April 24, 2008 at 7:47 PM

ugui neeree aashtai busgui shu. za za ochiloo. 5 min daraa endees garlaa. margaash ub-t buuna tosood avaarai za. :)

April 24, 2008 at 8:02 PM

Post a Comment