Хайрлахгүй байхын аргагүй хань минь..  

Posted by Сумбаа in















Эгэл жирийн төрхөнд чинь би татагдсан

Энгийн хэрнээ ухаалаг үгэнд чинь би уярсан
Эр хүний намбатай хүнлэг сэтгэлд чинь би дуралсан
Эгцлээд ширтэхээр тулгарчихдаг харцанд чинь би хайлсан
Энэ бүхний цогц болохоор ганцхан чамайг л би хайралсан.

This entry was posted on Monday, April 28, 2008 at 2:45 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 Сэтгэгдэл бичих

Saihan hanitai yum baian shuu. Az jargal huseye.

April 30, 2008 at 8:12 AM

баяраллаа,би ханиараа маш их бахархадаг.

April 30, 2008 at 5:42 PM

uuchlaarai ene minii shuleg bn. ta ene shulgiig haanaas olson yum bol. bi hairtai zaluudaa zoriulj bichij bsan yum.

April 20, 2011 at 7:09 PM

Jumahai-д: энд байгаа шүлэгнүүд ихэнх нь найз нөхөд танидаг хүмүүсээсээ авсан. Зарим нь biirbeh.mn сайтаас, яг энэ шүлэгний хувьд яаж олж авсанаа санадаггүй ээ. Ямар ч гэсэх их таалагдаад энэ зурган дээр байгаа шиг зураг болгож угаалгаад нөхөртөө бэлэглэж байсан юм.

May 2, 2011 at 10:19 PM

Post a Comment